Vánoční HTML5 hra přímo v e-shopu

By

Pro e-shop MonkeySports, který velice úspěšně působil ve 4 zemích střední a východní Evropy jsme realizovali vánoční kampaň, která měla za úkol udržet uživatele déle na e-shopu, odreagovat je od vánočního shonu a motivovat je sdílet e-shop na sociálních sítích.

Proto jsme kompletně v naší režii vymysleli a vyvinuli tématickou soutěžní hru MonkeyGame, která běží na našem vlastním enginu. Lidé pohybují s opicí a chytají oblečení z e-shopu, padají však i nástrahy v podobě kamene nebo bonusové předměty. Každý uživatel má 3 pokusy za den a další může získat právě díky sdílení hry na Facebooku. Vedle hry je samozřejmě online žebříček, kde soutěžící vidí jak si stojí a soupeří mezi sebou, prvních 10 bylo každý týden odměněno.

 

Hru si nakonec zahrálo přes 21 000 uživatelů a sdílení hry na Facebooku bylo 1 251, což vygenerovalo organický dosah okolo 150 000.

Tři měsíce po skončení MonkeyGame se podařilo e-shop úspěšně prodat mezinárodní skupině internetových obchodů Factcool.