Jak jsme díky našim znalostem prodali přes 75 tisíc pohlednic?

Stránka Pozdravu od Ježíška

Ověření znalostí na vlastním produktu

PozdravOdJeziska.cz je náš vlastní projekt, kterému se věnujeme již pátým rokem. Služba umožňuje rodičům odpovědět coby Ježíšek na vyřčená i nevyslovená přání dětí. V roce 2019 jsme projekt rozšířili o dobročinný rozměr, a předali rovných 100 000 Kč organizaci Fond ohrožených dětí.

Vánoce 2020 byly v tomto směru mnohem bohatší a Fondu ohrožených dětí jsme vybrali částku přesahující půl milion korun.

Výsledky

76 000 odeslaných pohlednic
650 000 Kč celkem získaných pro Klokánky
více jak 20 % konverzní poměr
Pozdrav od Ježíška

Výzva

Ultimátní výzvou bylo zužitkovat naše zkušenosti v oblasti designu digitálních produktů, automatizace procesů a výkonnostního marketingu pro vlastní, samostatně fungující produkt.

Jak jsme postupovali

1

Řešení

Vyvinuli jsme jednoduchý, jednostránkový web, na kterém si rodič vybere pohlednici, vyplní vzkaz své ratolesti a zadá adresu, kam má být pohled odeslán. Zákazník při platbě může volitelně přispět Fondu ohrožených dětí, který provozuje zařízení Klokánek po celé České republice.

Za na první pohled jednoduchým webem ale stojí komplexní řešení, které automaticky připravuje tisková data a odesílá je do tiskárny. Řešení navíc musí být připravené na předvánoční špičku, kdy zákazníci během jedné minuty objednají desítky pohledů.

Na podzim vždy sestavujeme pestrý tým, který pomáhá vytěžit maximum z marketingového potenciálu projektu. Tento tým sestává ze specialistů na výkonnostní marketing, PR a spolupráci s influencery.

Výsledek

V roce 2019 jsme poslali přes 20 000 pohlednic a pro Fond ohrožených dětí získali 77 666 Kč od 1 829 lidí, ke kterým jsme přidali vlastní dar, a předanou částku tak zaokrouhlili na 100 000 Kč. Kromě skvělého výsledku a velmi vítané pomoci pro Klokánky jsme také Fondu ohrožených dětí otevřeli nové cesty ve fundraisingu.

Slova partnera

“Děkujeme všem, kteří přispěli, že pomáháte. A děkujeme integritty, že nám otevřeli oči v tom, jak můžeme dělat fundraising v digitálním světě.”

Hanka Kupková předsedkyně Fondu ohrožených dětí

A co váš příběh?

Pojďme ho vytvořit

Případové studie

PROCESY & ŘÍZENÍ VÝVOJ & ROZVOJ

Digitální prodej, zákaznická zóna a CRM komunikace

  • Návrh & implementace zákaznické zóny
  • Využití CRM pro marketing a automatizaci
Zjistit více
Mockup Telly
STRATEGIE & PRODUKT VÝVOJ & ROZVOJ

Globální e-shop s konfigurátorem samolepek

  • Unikátní konfigurátor & automatizace výroby
  • Expanze do střední a západní Evropy
Zjistit více
Mamalabels
VÝVOJ & ROZVOJ OBCHODNÍ VÝSLEDKY

Ze sklepa do e-commerce: e-shop pro vinařství Spielberg

  • Design & vývoj nového e-shopu
  • Vývoj zóny pro velkoobchodní prodej
Zjistit více
VÝVOJ & ROZVOJ OBCHODNÍ VÝSLEDKY

Pozdrav od Ježíška: 50 000 objednávek za 6 týdnů

  • Kompletní vývoj řešení na míru
  • Kampaně v ČR, SK a PL
Zjistit více