monkeysports

Pro e-shop MonkeySports, který velice úspěšně působí ve 4 zemích střední a východní Evropy jsme realizovali vánoční kampaň, která měla za úkol udržet uživatele déle na e-shopu, odreagovat je od vánočního shonu a motivovat je sdílet e-shop na sociálních sítích.

Proto jsme kompletně v naší režii vyvinuli tématickou soutěžní hru MonkeyGame, která běží na našem vlastním enginu. Lidé pohybují s opicí a chytají oblečení z e-shopu, padají však i nástrahy v podobě kamene nebo bonusové předměty. Každý uživatel má 3 pokusy za den a další může získat právě díky sdílení hry na Facebooku. Vedle hry je samozřejmě online žebříček, kde soutěžící vidí jak si stojí a soupeří mezi sebou, prvních 10 bylo každý týden odměněno.

Za první 3 dny kampaně si hru spustilo 4 500 unikátních uživatelů a přes 300 z nich hru sdílelo na Facebooku, samozřejmě s brandem e-shopu.
Na celkové výsledky a konkrétní dopad na prodeje zatím čekáme, jelikož kampaň stále běží.

 


hour_dark 180 – 220 hodin

www_dark http://www.monkeysports.cz/

phone_dark Máte zájem o nezávaznou konzultaci?